Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів». Терміни: Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення для товарів належної якості Повернути товар у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 днів із дня покупки. Це правило поширюється на товари належної якості, тобто невикористані та непошкоджені. Для повернення або обміну товару, необхідно дотриматися умов повернення: товару немає в Переліку тих, що не підлягають обміну та поверненню товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому його купували минуло менше двох тижнів з моменту придбання товару Важливо! -Упакування та транспортування має відбуватись в такому ж вигляді в якому товар приїхав. Зі збереженням цілісності упакування. -Після збірки товар обміну та поверненню не підлягає. Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.